kense.oo.ap@pavlodar.gov.kz
140 000 Павлодар қ., Кривенко көшесі, 25
32-21-67
телефон доверия/Call-центр
8 7182 32 19 37

Азаматтарды жеке қабылдау кестесі
Сайттың аналитикасы
Бір жылда2559567
Бір айда183474
Бір аптада49170
Кеше9081
Тәулік1030
Қалалық математика мұғалімдерінің семинар-практикумы
12-01-2021 12:36
Қалалық математика мұғалімдерінің семинар-практикумы

Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2020 жылғы 13 тамыздағы «Коронавирустық инфекцияның таралуына байланысты шектеу шаралары кезеңінде білім беру ұйымдарында оқу үдерісін жүзеге асыру жөніндегі әдістемелік ұсынымдарды бекіту туралы» № 345 бұйрығына өзгеріс енгізу туралы» Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің 2020 жылғы 15 желтоқсандағы № 527 бұйрығын орындау үшін әдістемелік кабинетпен педагогтармен білім алушылардың кемшіліктерін жою және білімдерін толықтыру бойынша жүйелі жұмыс жоспарланды.

Менторлардың, коучтердің, педагог-шеберлердің, педагог-зерттеушілердің үздік тәжірибесін пайдалану бойынша іс-шаралар шеңберінде қиын тақырыптар бойынша жұмысты ұйымдастыру және үлгерімі нашар оқушылармен семинарлар, мастер-кластар жоспарланды, оның ішінде ерекше білім беруді қажет ететін балалармен жұмыс бойынша 2021 жылғы 8 қаңтарда Павлодар қаласы білім беру бөлімінің әдістемелік кабинетімен «Сандар жиыны. Күрделі сандар» атты семинар-практикум өткізілді. Семинар жұмысына қаланың жалпы білім беретін мектептерінен 50-ден астам мұғалім қатысты.

Семинарда мектеп математика курсында сандар жиынының және кешенді сандардың орындылығы мен өзектілігі мәселелері қарастырылды.       № 16 лицей-мектебінің мұғалім-шебері Ирина Васильевна Довгаленко қатысушыларды күрделі сандардың негізгі түсінігі мен жіктелуімен, оның геометриялық бейнесімен таныстырды.

Семинардың практикалық бөлімінде қатысушыларға алгебралық түрде берілген күрделі сандармен тапсырмаларды орындау үшін мысалдар берілді. Семинар қорытындысы бойынша қатысушыларға математика курсының қиындықтарын толтыру және қиын меңгерілетін тақырыптарын зерделеу жөнінде жеке жұмысты ұйымдастыру бойынша ұсыныстар берілді.